piątek, 15 sierpnia 2014

Wyniki II Konkursu

Witajcie kochani!
Na wstępie muszę powiedzieć, że wybranie trzech jednopartówek jest gorsze niż wybranie tylko jednej.  Z tak bardzo dobrych prac naprawdę trudno było mi wybrać trzy miejsca, zwłaszcza, że pozostałe oceniające miały tak samo różne zdania, że dla każdej było coś innego lepszego. Tylko drugie miejsce jednogłośnie zostało wybrane! Kierując się wyborami oceniającymi, jeszcze raz musiałam spojrzeć na te wszystkie prace i właściwie wybrałam te, które najbardziej utkwiły mi w pamięci.
Oceniające brały pod uwagę błędy, stylistykę, a przede wszystkim toczącą się akcje.
Mnie znacie i wiecie, że popełniam wiele błędów, więc ja na coś takiego nie zwracałam uwagi. Dla mnie liczył się fakt czy opowiadanie mnie wciągnie. I parę wciągnęło.
Przechodząc do rzeczy, opublikuje teraz wyniki, a później partówki. Zwycięzców proszę o wysłanie na e-mail tytułu książki jaką chcieliby otrzymać. W razie, gdyby nie udało mi się zdobyć takiej książki, skontaktuje się z wami, abyście mogli wybrać coś innego. Dopiero jak będę miała nagrody, poproszę was o adresy bym mogła wysłać nagrody.

I miejsce -     "The life of psyhopath"

II miejsce -   "Głośna samotność"

III miejsce -  "Przeznaczenie" ex aeque  "Pomiędzy światami"

Wyróżnienie -  Jednopartówka kryminalna

Dla wyróżnienia również jest książka. Świetna partówka, szkoda, że bez tytułu. Jak widzicie miały być trzy osoby nagrodzone, a doszliśmy do pięciu.

I teraz najważniejsze. Po opublikowaniu wszystkich partówek. Umieszczę na stronie sondę i czytelnicy będą mieć czas by wybrać  i przyznać tytuł " Najlepszej partówki"

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz